Pages

Daging Daripada HUMAN SHIT !!

Posted by Syahmi Senvorra | Posted in , , , | Posted on 4:48 AM





Para saintis di Jepun telah menemui kaedah untuk memproses tahi kepada daging tiruan.
Mitsuyuki Ikeda, seorang pengkaji dari Okayama Laboratory, telah menghasilkan steak tiruan dari tahi manusia. Tokyo Sewage mulanya menghubungi saintis tersebut mencari penyelesaian kepada najis yang terlalu banyak di loji buangan najis. Mereka memintanya mencari kegunaan lain untuk najis tersebut kerana ianya mengandungi protein yang berlebihan disebabkan bacteria yang banyak.

Para pengkaji kemudian mengasingkan bahan proteinnya, mencampurkannya dengan pemangkin dan memasukkan bahan2 tersebut ke dalam mesin peletup untuk menghasilkan steak tiruan. 'Daging' yang terjadi mengandungi 63% protein, 25% carbohydrates, 3% lipids dan 9% mineral. Para pengkaji kemudian menambah pewarna merah dan perasa soya untuk menambah kelazatan. Ujian awal menunjukkan orangramai yang merasa daging tahi ini tidak dapat membezakannya dengan daging lembu.



 
Agaknya sebab ni lah ramai orang Jepun macam dah tak betul, tapi otak genius. Tak pe lah, tak genius pun tak pe asal tak makan tahi. Korang yang suka pegi Jepun pasni hati-hati tau, mana tau kut-kut jadi tikus makmal tak sengaja untuk test daging tiruan ni, rasa sama je dengan daging lembu.

 

Comments (0)

Post a Comment